mandag 28. januar 2008

Hei. Jeg heter Cecilie og jeg går på Bjørkelangen Videregående,1DHA, Design og håndverk.
Jeg vil bli frisør hvis jeg kommer inn=) Denna bloggen skal jeg bruke innen skole;)