skip to main
|
skip to sidebar
mandag 28. januar 2008
Hei. Jeg heter Cecilie og jeg går på Bjørkelangen Videregående,1DHA, Design og håndverk.
Jeg vil bli frisør hvis jeg kommer inn=) Denna bloggen skal jeg bruke innen skole;)
Nyere innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)
cecilie 1dha
Bloggarkiv
▼
2008
(2)
►
mars
(1)
▼
januar
(1)
Hei. Jeg heter Cecilie og jeg går på Bjørkelangen ...
Om meg
cecilie1dha
Vis hele profilen min