mandag 28. januar 2008

Hei. Jeg heter Cecilie og jeg går på Bjørkelangen Videregående,1DHA, Design og håndverk.
Jeg vil bli frisør hvis jeg kommer inn=) Denna bloggen skal jeg bruke innen skole;)

4 kommentarer:

Line Hollingsæter Stene 1DHA sa...

Meget godt jobbet lille frøken. Jeg er så stolt av deg!! Utrolig bra!! Bilde å greier...

Mathilde sa...

Flink du er :) <3

Mellum sa...

Flink du er! ;)
Stå på :) :p

Julian 1DHA sa...

Drit bra ass;)